Buscar preguntas
1000 resultados para «Perque fem servir»
26 msPerque fem servir colorants per observar les celules?
Perque fem servir colorants per observar les celules?
1 respuestas- perque "tènues, Montsià, límits" porten accent?
- perque "tènues, Montsià, límits" porten accent? (separeu cada paraula en silabes) - perque "embarcar i immensa" s'escriuen amb "m"? - perque ''començaven i mirava" sescriuen amb "v"?
1 respuestasPerque els peixos que vigilen la posta produeixen molts menys ous que els altres?
Perque els peixos que vigilen la posta produeixen molts menys ous que els altres?
1 respuestasPerqué les algues y els fongs no son veritables plantes?
Perqué les algues y els fongs no son veritables plantes.
1 respuestasPerqué si inicialment latmosfera contenia gran quantitat de dioxid de carboni, ara hi ha tampoc?
Perqué si inicialment latmosfera contenia gran quantitat de dioxid de carboni, ara hi ha tampoc.
1 respuestasPerque el petrolio es tan conocodo a nivel mundial?
Perque el petrolio es tan conocodo a nivel mundial.
1 respuestas¿perque lo enlaces iónicos no forman moléculas ?
¿perque lo enlaces iónicos no forman moléculas ?
1 respuestasPerque venço s'escriu amb ç i vèncer s'escriu amb c?
Perque venço s'escriu amb ç i vèncer s'escriu amb c?
1 respuestasPerque no s'accentua tornareu, reduieu,?
Perque no s'accentua tornareu, reduieu,.
1 respuestasPerque no s'asentua cargol?
Perque no s'asentua cargol.
1 respuestasPerque no s'accentua la paraula parlarem?
Perque no s'accentua la paraula parlarem.
1 respuestasPerque dentro de un ecosistema la energia fluye mientras que la materia se recicla?
Perque dentro de un ecosistema la energia fluye mientras que la materia se recicla.
1 respuestasPerqué no s' accentua si en català?
Perqué no s' accentua si en català.
1 respuestasPerque el pas del gel a aigua es un fenomen fisic ?
Perque el pas del gel a aigua es un fenomen fisic ?
1 respuestasPerque va ser important la renaixença?
Perque va ser important la renaixença.
1 respuestasPerque no s'axcentua carrer?
Perque no s'axcentua carrer?
1 respuestasPerque no s'axcentua carrer?
Perque no s'axcentua carrer?
1 respuestasExplica perque s'accentuen aquestes paraules :Pero (accento obert a la o)és?
Explica perque s'accentuen aquestes paraules : Pero (accento obert a la o) és.
1 respuestasEls egipcis perque decoraven les tombes amb pintures que plasmaven les coses bones d' aquest món?
Els egipcis perque decoraven les tombes amb pintures que plasmaven les coses bones d' aquest món?
1 respuestas12. - Explica perquè no s'accentuen aquestes paraules :Carrer - parlarem - porta - febrer - pinyol13?
12. - Explica perquè no s'accentuen aquestes paraules : Carrer - parlarem - porta - febrer - pinyol 13. - Accentua i digues perquè porten accent : historia - Oscar - Resso - camio - estomac.
1 respuestas