la letra de la musica primavera II de emiliano r fernandes?
la letra de la musica primavera II de emiliano r fernandes.
la letra de la musica primavera II de emiliano r fernandes.
En resumen
Ojhasa tiempo ro'yprimavera oguajhëñu ca'aguy oflorecejhokypa iverde asypalo blanco jha tayïmombyrýgui yajhechaca'aguy oñuämbajhechapyráva yvoty2.
Ojhasa tiempo ro'yprimavera oguajhëñu ca'aguy oflorecejhokypa iverde asypalo blanco jha tayïmombyrýgui yajhechaca'aguy oñuämbajhechapyráva yvoty2.
Yerbas arbustos y floresentero ipoty yerayvotyty yajhechacon exquisitos primoresbellos aspectos encantadorescóva co tiempo ogueruco'e yave ñajhenduhimno de aves cantores3.
Campichuelope resëjhovyümba reyujhuca'aysare ñajhenduumi pycasu rasëchuriri jha pitoguela novia pepo asañande ari ojhasabandada picu'ipe4.
Cocuerépe ñajhendusaría oñe'ë ypañandu guasú ombureajha orronca ñacurutüpe yavoráire yacuayvu miéma oyapopépe oñe'ë chiricotataupa jha'e mytu5.
Mbocaya ipotyvaoadorna cocue rapepindo racäre opépetu’ï jha maracanaopurajhéi ñakyräoanuncia sandía ayuyvapovö jha yvaviyutape ykére ocucuipa6.
Oguajhëvo ca'aruponientepe ema'ëmiyajhecha yasy pyajhuicarapä po'imiestrella entero omimbiyepiguägui iporävesiete cabrilla oyereoguajhëvo co'ëtï7.
Co'ëmba vove ñasëya cruza umi vecindañajhetú umi resedajha umi rosa pytäiteyajhecha seve seveumi huerta florecidarosa jazmín morotïvandajho'i pe jhyacuängue.
Ojala que sea esa.
Respuesta : Primavera en letra castellano y guarini.
Vamos todos a cantar este alegre sanjuanito! Vamos todos a cantar este alegre sanjuanito! Cantando como yo canto : - San Juan, San Juan - Llorando como yo lloro. Mi soledad Cantando como yo canto : - San Juan, San Juan…
Haber las palmitas, ahi va con todo Añatuya, ahi va, se esta poniendo DONDE SE ESCONDE TU CORAZON DONDE ANDARAS GOLONDRINA EN TU IMAGEN DE SUBE LUZ ENAMORADA DE LA CRUZ DEL SUR BAILA QUE BAILA CHOLITA MI HUAINITO DE…