Porque africa es un pais periférico?
Porque africa es un pais periférico?
Porque africa es un pais periférico?
En resumen
Africa es un pais periferico ya que es un pais pobre, ya que alterna un sistema rodumentario en produccion, bajos salarios, pobreza, mano de obra barata, normalmene es un pais muy periferico, porque hay mucha escazes de dinero, hambre, pobreza, bajos salarios, etc.
Africa es un pais periferico ya que es un pais pobre, ya que alterna un sistema rodumentario en produccion, bajos salarios, pobreza, mano de obra barata, normalmene es un pais muy periferico, porque hay mucha escazes de dinero, hambre, pobreza, bajos salarios, etc.
Primero que todo Africa no es un país es un continente y sus países si son periféricos por la pobreza y la economia.
España, francia, holanda, y demás.
Trinidad y Tobago (país periférico de América) ; Estados Unidos (país central de América).
Es un pais periferico.