CatalàBásico1 respuestas

Explica quina diferència hi ha entre una oració impersonal i una oració amb subjecte elidit, i posa’n exemples?

Explica quina diferència hi ha entre una oració impersonal i una oració amb subjecte elidit, i posa’n exemples?

En resumen

En l'oració impersonal, el subjecte no existeix com a ésser. Avui plou. Demà farà sol. En l'oració amb subjecte elidit, el subjecte existeix tot i que no hi és present. (Jo) Vull anar a esquiar. (Ell) Ha dinat a casa seva.

Mejor respuesta

Nike25
0

En l'oració impersonal, el subjecte no existeix com a ésser.

Avui plou.

Demà farà sol.

En l'oració amb subjecte elidit, el subjecte existeix tot i que no hi és present.

(Jo) Vull anar a esquiar.

(Ell) Ha dinat a casa seva.