Explica quina diferència hi ha entre una oració impersonal i una oració amb subjecte elidit, i posa’n exemples?
Explica quina diferència hi ha entre una oració impersonal i una oració amb subjecte elidit, i posa’n exemples?
Explica quina diferència hi ha entre una oració impersonal i una oració amb subjecte elidit, i posa’n exemples?
En resumen
En l'oració impersonal, el subjecte no existeix com a ésser. Avui plou. Demà farà sol. En l'oració amb subjecte elidit, el subjecte existeix tot i que no hi és present. (Jo) Vull anar a esquiar. (Ell) Ha dinat a casa seva.
En l'oració impersonal, el subjecte no existeix com a ésser.
Avui plou.
Demà farà sol.
En l'oració amb subjecte elidit, el subjecte existeix tot i que no hi és present.
(Jo) Vull anar a esquiar.
(Ell) Ha dinat a casa seva.
L'úter té la funció de implantar l'òvul fecundat a les seves parets per així deixar que es desenvolupe, com també expulsar el nadó al cap de 9 mesos des de que es va implantar l'òvul.
Es diu Espelòleg (o aixó crec).