BiologíaBásico1 respuestas

Cual es la organela que participa en la heterofagia?

Cual es la organela que participa en la heterofagia?

En resumen

La organela se llama Lisosomas.

Mejor respuesta

Rubimar
1

La organela se llama Lisosomas.